Hop til hovedindholdet

Foreningen for Kvindelige Virksomhedsejere logo

Generalforsamling og årsfest


Dato og tid

Lørdag d. 18. marts 2023 kl. 15:00 til 23:00

Tilmeldingsfrist

Mandag d. 13. marts 2023 kl. 23:00

Sted

Scandic Eremitage, Klampenborgvej 230, 2800 Lyngby Scandic Eremitage
Klampenborgvej 230
2800 Lyngby

Generalforsamling og årsfest


Arrangementsbeskrivelse

Generalforsamling og årsfest i KV

 

Indkaldelse til ordinær generalforsamling i Foreningen for Kvindelige Virksomhedsejere

Fremsendes på mail med vedhæftet fuldmagt samt vedtægter

Dagsorden

  1. Valg af dirigent
  2. Formandens beretning
  3. Fremlæggelse og godkendelse af regnskab 2022
  4. Fremlæggelse og godkendelse af budget 2022 – herunder fastsættelse af kontingent
  5. Valg af formand
  6. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter
    Bestyrelsen skal udover formanden bestå af 4-6 medlemmer samt 1-2 suppleanter. Der tilstræbes mangfoldighed i bestyrelsens sammensætning, herunder alder, branche og geografi.
  7. Ændring af vedtægter
  8. Behandling af indkomne forslag
    Forslag skal fremsættes skriftligt til sekretariat@kv.dk således, at de er bestyrelsen i hænde senest 10. marts 2023  
  9. Eventuelt
      
Nuværende bestyrelse
Konstitueret formand, Tine Cederstrand Møller - på valg som formand – ønsker genvalg
Næstformand, Gitte Bøgh  på valg – ønsker ikke genvalg
Tenna Nørgaard på valg – ønsker genvalg
Janne Jensin på valg – ønsker ikke genvalg
Ragnhild Lamp – ikke på valg
 
Nuværende suppleanter
Ingen da Janne Jensin er indtrådt i bestyrelsen
 

STED & TID
Sted:  Scandic Eremitage, Klampenborgvej 230, 2800 Kongens Lyngby
Tid:
  Lørdag d. 18. marts 2023 kl. 15.00- 23.00 - bemærk det afholdes en lørdag

PROGRAM
Kl. 18.00 Velkomst og mad
Kl. 15.00 - 17.00 Generalforsamling
Kl. 17.00 - 18.30 Underholdning
Kl. 18.30 Velkomstdrink
Kl. 19.00 Treretters menu med vand og vin, efterfølgende kaffe og the

TILMELDINGSFRIST
Frist: Tilmelding senest mandag d. 13. marts kl. 23.00.
Det er desværre ikke muligt at tilmelde sig efter tilmeldingsfristen.
Har du behov for at melde afbud, bedes du sende en mail til sekretariat@kv.dk

PRIS
Det er gratis at deltage, men der opkræves et “No show”-gebyr på kr. 175,- ved afbud eller udeblivelse efter tilmeldingsfristens udløb.
Værdi: 1.200 kr.
Overnatning: Det er muligt at overnatte på hotellet for egen regning. Du kan booke et værelse via hjemmesiden til 766 kr eller melde dig ind i 'Scandic Friends' og få værelset billigere. 
 
Gå ind på din mail (MailChimp) og læs hele invitationen, hvor du også kan læse præsentationer af bestyrelsesmedlemmer og kandidater.
 
Generalforsamlingen er kun for medlemmer. 




Vi tager billeder til KV arrangementer
Ifølge lovgivningen om brug af persondata, skal vi have samtykke for at må benytte billeder, videoklip og lydoptagelser. Kravet gælder ikke i forhold til situationsbilleder, hvor det er aktiviteten eller en situation, der er det egentlige formål med billedet.  
Kravet gælder alene i forhold til portrætbilleder, hvor formålet er at vise billede, video eller lydoptagelse af en eller flere bestemte personer.
KV vil som udgangspunkt kun gøre brug af situationsbilleder. Skulle der opstå ønske eller behov for brug af portrætbillede, vil der blive indhentet samtykke hos den pågældende forinden.   
                     

Vi elsker, når du inviterer gæster med til arrangementer i KV
Gæster er hjertelig velkommen og vi nyder at tage imod dem ... Nedenfor kan du se de få ting, der skal være opfyldt.
De skal være
kvinde, medejer eller ejer af en virksomhed og dermed have et CVR-nummer.
To gange er gæster velkommen til at deltage i KV's arrangementer som gæst, inden de behøver beslutte sig for et medlemskab.
Ønsker din veninde/partner at deltage, køber de en gæstebillet.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Foreningen for Kvindelige Virksomhedsejere
Tlf: +45 22971334
sekretariat@kv.dk

Kontaktinformation til arrangør

Foreningen for Kvindelige Virksomhedsejere
Tlf: +45 22971334
sekretariat@kv.dk